Tuesday 13 May 2014

JURNAL HARIAN 12/5/2014 - ISNIN - HARI PERTAMA PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER

12/5/2014 - ISNIN - HARI PERTAMA PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER

Assalamualaikum. pada hari ini hari pertama exam akhir semester pertama. Mula-mula aku ingat senang tetapi rupanya sedikit susah terutama subjek Fizik.  Aku kena belajar untuk peperiksaan dua kali ganda yang dahulu. Hari ni ada kertas Fizik dan BI. Exam Fizik pukul 9 sampai pukul 11. Soalan yang keluar dari chapter 1 dan 2. InsyaAllah, harap-harap dapat markah tinggi untuk Fizik. Selepas waktu rehat iaitu pukul 2.30 petang - kertas BI. Aku ingat peperiksaan seperti UPSR kerana tiada format diberikan. Pada pukul 6, Daddy datang untuk menbawaku pulang ke rumah. Daddy telah mendapat kelulusan dari Dr Rorlinda untuk membawa aku pulang bagi tujuaan bimbingan peperiksaan.  Sebelah malam, aku menghabiskan assingment biologi yang tidak siap dan ulangkaji subjek Biologi untuk hari Rabu. Itu je untuk hari ini.

No comments: