Tuesday 13 May 2014

JURNAL HARIAN 13/5/2014 - SELASA - CUTI HARI WESAK

13/5/2014 - CUTI DAN SELAMAT MENYAMBUT HARI WESAK KEPADA SEMUA YANG BERAGAMA BUDDHA

Hari ni bermalam di rumah.  Daddy dan Mumay memantau setiap subjek.  Aku terpaksa menghabiskan assingmen yang tertangguh iaitu Biologi dan English serta Kimia.  Lab Report Kimia aku yang lepas hilang dan terpaksa dibuat semula.  Aku buat silap tidak membuat salinan.  Nak tengok kawang-kawan punya semuanya masih dalam simpan En Mohd Nor.  Cuba je la buat semula.  Nanti hilang markah pulak.

Setiap masa aku habiskan dengan buat ulangkaji sahaja.  Sesekali tengok juga FB.  Target semester ni masih sama pointer lebih dari 3.50.  ZOEY BOLEH........

Hari ini adalah hari lahir Cikgu kesayangan saya, Cikgu Zaza (Cikgu Sejarah) Happy Birthday Cikgu, semoga berbahagia dan ceria.
Makan di Domino Pizza sambil mengulangkaji subjek Biologi.

No comments: