Monday 6 April 2015

Aktiviti Diriku 31/3/2015 - TERLEPAS

31/3/2015 - SELASA

Hari yang memalukan hidupku sepanjang belajar di KOLEJ PERMATApintar NEGARA, UKM. Masalah air masih lagi berlarutan di PUSAT PERMATApintar NEGARA.  Hari ini aku mengalami sakit perut yang melampu dan sukar mengawal cirit berit yang ku alami semenjak malam tadi. Tak tahu apa yang meyebabkan aku mengalami sakit perut.  Aku berlari ke tandas tetapi semua tandas dipenuhi dengan t*** dan air k*****g. Wow !!!! sunguh meloya dan menjengkelkan.  Apa lagi aku terpaksa mengunakan kretiviti untuk menyelesaikan masalah ku.  Kali ke-2 aku mengalami sakit perut  pada jam 8.00 pagi, aku gagal menahannya dan ku biarkan terlepas kerana tiada kuderat untuk menyelesaikan dengan cara yang betul.  Aku terpaksa ponteng kelas pada sebelah pagi kerana untuk menyelesaikan masalah yang berat ini dengan menelefon ibu untuk membawa air ke Permata  Ibu datang ke kolej pada jam 12 tengahari dengan membawa air mineral 2 botol besar uantuk tujuan tertentu dan balik ke rumah dengan membawa pakaian yang berbau dan memalukan.  Aku terlepas subjek biologi yang telah dirancang untuk membuat ujikaji membelah katak.  Sesuatu yang berlaku,  terdapat salah anggapan yang mana instruktor biologi Cik Fatin menyangkakan aku ponteng kelas sesuka hati dan tidur di bilik.  Terdapat rakan sekelas yang telah meyalurkan maklumat yang tidak betul kepada Cik Fatin.  Ayah telah membuat penjelasan kepada Cik Fatin tentang kejadian sebenar.

No comments: